הצהרת נגישות

חברת השטיח האדום – ייבוא שטיחים בע"מ, ח.פ 515713212 משדרות יוסף לישנסקי 10, ראשון לציון מפעילת אתר בכתובת https://www.carpetshop.co.il  להלן: ("האתר"), רואה חשיבות רבה במתן שירות שוויוני לכלל הלקוחות ובשיפור השירות הניתן ללקוחות עם מוגבלות.

התאמות הנגישות באתר בוצעו בהתאם לתקנה 35 בתקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות) התשע"ג 2013. מובהר כי האתר נמצא בתהליך עבודה להטמעת דרישות הנגישות של רמה 2 (AA) ובהתאם להנחיות התקן הישראלי לנגישות 5568 , תקן המפנה ל – Web Content Accessibility Guidelines 2.0  של גוף התקינה הבין -לאומי W3C World Wide Web Consortium.

לאור אופי האתר, כאתר מכירות און-ליין, חלק נרחב המוצרים והמחירים בו מתעדכנים ברמה היום-יומית, וייתכן שדפים או תכנים מסוימים לא יימצאו מתאימים במלואם לדרישות התקן הנ"ל, אולם כל זאת שלא בכוונת מתכנן אלא עקב טעויות העלולות לקרות בתום לב. אנו עושים מאמצים רבים על מנת לבצע בדיקות דחופות לעמידה בדרישות התקן והחוק.

עם זאת, בכל בעיה או תקלה נבקשכם לפנות ל"רכז הנגישות" של החברה גב' יוליה קוריס, טלפון: 072-2214963, דוא”ל: [email protected]

אמצעי הנגישות המופעלים באתר:

האתר מספק מבנה סמנטי עבור טכנולוגיות מסייעות ותמיכה בדפוס השימוש המקובל להפעלה עם מקלדת בעזרת מקשי החיצים, Enter ו Esc -ליציאה מתפריטים וחלונות .מותאם לתצוגה בדפדפנים הנפוצים ולשימוש בטלפון הסלולרי.

לשם קבלת חווית גלישה מיטבית עם תוכנת הקראת מסך, אנו ממליצים לשימוש בתוכנת NVDA העדכנית ביותר.

מסמכים או סרטוני וידאו שעלו לאתר לפני אוקטובר 2017 ייתכן שלא נגישים באופן מלא. במידה שנתקלתם במסמך כזה או בסרטון, תוכלו לפנות לרכזת נגישות ואנחנו נדאג להנגיש לכם את המידע .

מסירת מידע בפורמט נגיש – החברה מעמידה עבור לקוחותיה אפשרות לקבלת מידע בפורמטים נגישים.

מסירת המידע הינה ללא עלות ומיועדת עבור אנשים עם מוגבלות. לפניות ומידע בנושא נגישות ניתן ליצור קשר

עם רכז הנגישות של החברה שפרטיו מופיעים מעלה .

הסדרי נגישות מבנים

להלן הסדרי הנגישות הקיימים במרכז קבלת הקהל הממוקמים בראשון לציון – רח’ לישנסקי 10, ראשון לציון קומה 1.

קיימות חניות נכים בסמוך וחניון חונים קונים ממול כולל לרכב גבוה. קיים רצף גישה מהחניה דרך הכניסה למרכז קבלת הקהל ועד לקבלת השירות (כולל מעלית). קיימות עמדות נגישות לקבלת שירות במרכז קבלת

קהל. קיימים שלטי זיהוי והכוונה. מותרת כניסה למרכז קבלת הקהל לחיית שירות המיועדת לסייע לאדם עם

מוגבלות. במקרה בצורך, ניתן לפנות לנציגי השירות בעמדות כדי לקבל סיוע במילוי טפסים .

שירות לקוחות נגיש

הדרכות עובדים לשירות נגיש – מתקיימות הדרכות להכרת תחום הנגישות, יצירת מודעות בקרב העובדים והקניית כלים מעשיים למתן שירות נגיש. מוקד טלפוני נגיש – המענה הקולי הונגש כך שהמידע מועבר בשפה ובצורה ברורה.

תאריך עדכון אחרון: 11/10/2020