זמני אספקה:

מועדי אספקת מוצרים הינם עד 3 ימי עסקים, באמצעות חברת שליחויות חיצונית עמה אנו עובדים.
זמני אספקה כוללים ימי עסקים בלבד (א'-ה')

ואינם כוללים: את יום ההזמנה, ימי שישי, שבת, ערבי חג וימי חג.

יתכנו גם עיכובים באספקה באיזורים נקודתיים בשל מדיניות חברת השליחויות או עקב עיכובים הנגרמים על-ידי צדדים שלישיים לרבות השפעות נגיף הקורונה.

*** שימו לב, ישנם מוצרים באתר עליהם צויין -אזל מהמלאי ומועד אספקה משוער *** 
במידה וגורמים או אירועים שאינם בשליטת מפעילי האתר יעכבו או ימנעו את קיום מכירת המוצרים או את אספקת המוצרים שפורסמו באתר במועדים שנקבעו,

לקוחות יקרים, במהלך חודשי נובמבר-דצמבר ייתכנו עיכובים קלים בזמני אספקה
עקב עומסים בחברת השליחויות. 

האתר מטעמה של החברה יציעו לצרכן לבחור בין המתנה לקבלת המוצר או ביטול העסקה, וישיבו לו את מלוא כספו.

מדיניות ביטול עסקה/ החלפות והחזרות:

    1. ביטול עסקה ייעשה תוך 14 ימים מביצוע הרכישה. בהצגת חשבונית ובלבד שהטובין לא נפגם ולא נעשה בו שימוש וזאת בהתאם ובכפוף להוראות חוק הגנת הצרכן. הודעה על הביטול תימסר באמצעות טלפון או בדוא”ל.
    2. ביטול עסקה בשל פגם בייצור: כספו של הצרכן יוחזר תוך 14 ימים מקבלת הודעת הביטול והמוצר יוחזר על חשבון החברה.
    3. במידה והלקוח החליט לבטל את ההזמנה בשל אי התאמה או כל סיבה אחרת ומעוניין להחזיר את המוצר שברשותו דרכנו, יחויב הלקוח בעלות משלוח של 50 ₪ עבור כל מוצר שברשותו ולכל כיוון.
      *** עקב המצב, אולמות התצוגה יהיו סגורים והחלפה או החזרה תבוצע ע"י מוביל מטעמכם או ע"י חברת שליחויות מטעמנו בעלות של 50 ₪ לכיוון/מוצר . את ההחזרה יש לבצע תוך 14 ימים מיום קבלת המוצר.
    4. החלפה או החזרת מוצר מחייבת באריזתו המקורית – מוצר שיגיע ללא אריזה לא יזוכה או יוחלף.
    5. לא ניתן להחזיר מוצר שנעשה בו שימוש.
    6. לא ניתן לקבל החזר כספי לאחר 14 ימי עסקים. במידה ולא נעשה שימוש בשטיח, ניתן יהיה להחזיר את המוצר תוך חודש ימים ולהישאר בזכות לרכישה הבאה בחנות.
    7. לא ניתן לבטל רכישה של שטיחים שהוזמנו או יוצרו בהזמנה אישית עבור הלקוח.
    8. לא ניתן להחזיר משטח נגד החלקה מאחר ומדובר במוצר שנחתך והותאם למידות לפי בקשת הלקוח.
    9. לעיתים נדירות תיתכנה סטיות קלות במידות המוצר.
    10. במידה והזמנה בוצעה באתר והתגלה כי המוצר אזל מהמלאי, רשאית החברה לבטל את ההזמנה או להציע מוצר חלופי שווה ערך. במידה והלקוח לא יהיה מעוניין במוצר חלופי, הזמנתו תבוטל ולא יחויב על המוצר.
    11. החברה לא תישא באחריות לעיכובים באספקת המוצרים כתוצאה מאירועים שאינם בשליטתה, כדוגמת שביתות, תקלות בחברת שליחויות, פעולות איבה או כוח עליון. במקרים אלו רשאית החברה להודיע על עיכוב באספקה.
    12.  החלפת מוצר במוצר אחר: יש ליצור קשר בטלפון או בדוא"ל תוך 14 יום מקבלת המוצר ולעדכן באיזה מוצר הנכם חפצים. החיוב/זיכוי ייעשה בגין ההפרש בין המוצרים (במידה וקיים). במידה ואין באפשרות הלקוח להגיע לאולם התצוגה, באפשרותנו לספק שירות שליחה והחזרה של המוצר בעלות של 50 ש"ח לכל כיוון, למעט שטיחים בגודל חריג (240*340 ס"מ ומעלה) בעלות של 100 ש"ח לכל כיוון.

  לידיעתכם, חברת השטיח האדום אינה גובה דמי ביטול!