תקנון אספקה מהיום למחר

 

מועד הזמנה

מועד מסירה*

הזמנות שיתבצעו בימים א'- ד' עד השעה 12:00

ימסרו ביום למחרת

הזמנות שיתבצעו ביום חמישי עד 12:00

ימסרו ביום ראשון

הזמנות שיתבצעו במהלך ימים שישי-שבת

ימסרו ביום שני

             
  1. השירות תקף לאזורי החלוקה שבין קרית גת לזכרון יעקב. 
    ישובים שהוגדרו ע"י חברת המשלוחים כישובים מרוחקים* וישובים מעבר לקו הירוק, הבקעה, הערבה ואילת לא נכללים באספקה של יום למחרת, אותן הזמנות יסופקו תוך 3-6 ימי עסקים.
  2. הזמנות שיתבצעו אחרי השעה 12:00 יעברו לטיפול ביום העסקים הבא.
  3. אספקה החל מרגע אישור ההזמנה בחברת האשראי, בימי עסקים בלבד (ימים א'- ה'). ערבי חג, ימי ו' ,שבת וחגים אינם נחשבים ימי עסקים.
  4. במעמד אריזת המוצר תשלח בהודעת SMS חשבונית מס' ירוקה , תיאום השליחות מתבצע ע"י השליח בסמוך לאספקה. 
  5. במידה ותרצו לשנות את כתובת המשלוח מועד האספקה יידחה בהתאם לעדכון שירות הלקוחות, שינוי כתובת לאחר מסירת המשלוח לחברת השליחויות כרוך בתשלום.

**** לשינוי כתובת יש ליצור עם שירות הלקוחות בימים א׳-ה׳ בין השעות 8:30 - 16:00  בוואטסאפ 77-972-5055 או בטלפון 3076*.

  1. פריטים שנמצאים באחד מסניפי הרשת ולא נמצאים במרלו"ג (עקב מלאי מצומצם) לא נכללים באספקה של יום למחרת ויסופקו תוך 3-6 ימי עסקים.           
  2. עבור שטיחים חריגים בגודלם (240\340 ו 300\400) ייתכן עיכוב קל בזמן האספקה.
  3. במקרים יוצאי דופן יתכנו טעויות עקב שינויי מלאי או טעויות אנוש, החברה רשאית להציע מוצר חלופי או לזכות את הלקוח, דבר שעלול לגרום לעיכוב במועד האספקה.                        
  4. במידה והשליח ייצור קשר סמוך למועד האספקה והלקוח לא יהיה זמין או לחילופין לא יהיה נוכח לקבל את הזמנתו, יידחה מועד האספקה.
  5. במידה ותרצו שהשליח ישאיר את המשלוח ליד הדלת, יש לעדכן בכך את השליח. במקרה זה החברה לא תהא אחראית לכל נזק ו\או אובדן או נזק עקיף או תוצאתי אחר מסוג שהוא שיגרמו למשלוח כתוצאה מכך.
  6. במידה וברצונכם להחליף שטיח - שירות החלפה לא יחול על אספקה מהיום למחר.

                                                                                  

ט.ל.ח