מדיניות משלוחים

חברת השטיח האדום - ייבוא שטיחים בע"מ ח.פ. 515713212 (להלן "החברה") תפעל כמיטב יכולתה כדי לספק את המוצרים בפרק זמן קצר, ככל שניתן. מועד המשלוח יחושב החל ממועד קבלת אישור העסקה מחברת האשראי או שירות התשלומים המקוון, המאוחר מביניהם, ו/או במועד אחר שצוין בהזמנה, לרבות מועדי אספקה ייחודיים בהזמנות מסוג "הזמנה מיוחדת" ו/או "הזמנה מראש" אשר יעודכנו על ידי החברה ויוצגו ללקוח במסגרת אישור ההזמנה, ויסופקו בהתאם לתנאי האספקה של חברת המשלוחים, אזורי החלוקה ובתיאום מראש עם הנמען. 

אנו מאפשרים משלוח חינם עד הבית בקניה מעל 199 ש"ח. בקניה מתחת ל-199 ש"ח, עלות המשלוח עד הבית הינה 29.9 ש"ח.

מדיניות אספקה מהיום למחר

מועד הזמנה

מועד מסירה לשטיחים הזמינים במלאי*

הזמנות שתבוצענה בימים א'- ד' עד השעה 12:00

ימסרו ביום למחרת

הזמנות שתבוצענה ביום חמישי עד 12:00

ימסרו ביום ראשון

הזמנות שתבוצענה בימים שישי-שבת

ימסרו ביום שני

הזמנות שתבוצענה בישובים שאינם במסגרת שירות אספקה מהיום למחר

ימסרו עד שלושה ימי עסקים, מיום לאחר ביצוע ההזמנה, לשטיחים זמינים במלאי*

 

 

אזורי אספקה 

  1. השירות תקף לאזורי החלוקה שבין קרית גת לזכרון יעקב.
  2. ישובים שהוגדרו ע"י חברת המשלוחים כיישובים מרוחקים וישובים מעבר לקו הירוק, בקעת הירדן, הערבה ואילת לא נכללים באספקה של יום למחרת, אותן הזמנות תסופקנה תוך 3-6 ימי עסקים. לרשימת היישובים המרוחקים
  3. הזמנות שתבוצענה אחרי השעה 12:00 יעברו לטיפול ביום העסקים הבא (נא ראו את הטבלה למעלה).
  4. אספקה החל מרגע אישור ההזמנה בחברת האשראי, בימי עסקים בלבד (ימים א'- ה'). ימי שישי-שבת, ימי שבתון, ערבי חג, חגים ומועדי ישראל אינם נחשבים ימי עסקים.
  5. במעמד אריזת המוצר, תישלח חשבונית מס ירוקה באמצעות הודעת SMS. תיאום השליחות מתבצע ע"י השליח בסמוך למועד האספקה. 
  6. במידה ותרצו לשנות את כתובת המשלוח, מועד האספקה יידחה בהתאם לעדכון שירות הלקוחות. שינוי כתובת לאחר מסירת המשלוח לחברת השליחויות כרוך בתשלום.
  7. במידה ואין ביכולתה של חברת המשלוחים לבצע את המשלוח עד לכתובת למשלוח מכל סיבה שהיא, החברה תודיע לך על כך ותפעל למציאת פתרון חלופי המקובל על הצדדים.
  8. מועדי האספקה המפורטים לעיל אינם חלים על מוצרים שאזלו מהמלאי. 
  9. החברה לא תישא באחריות לעיכובים באספקת המוצרים כתוצאה מאירועים שאינם בשליטתה, כדוגמת שביתות, תקלות, עיכובים, ו/או שביתות בחברת שליחויות, מלחמה, פעולות איבה או כוח עליון כמו גם כתוצאה מתקלות במערכת המחשוב, במערכות הטלפונים, בשירות הדוא"ל ו/או במערכות תקשורת אחרות שיפגעו בהשלמת תהליך הרכישה.
  10. לשינוי כתובת יש ליצור עם שירות הלקוחות בימים א׳-ה׳ בין השעות 8:30 - 16:00, בוואטסאפ 077-972-5055 או בטלפון 3076*.
  11. פריטים שנמצאים באחד מסניפי הרשת ולא נמצאים במרלו"ג (עקב מלאי מצומצם) לא נכללים באספקה של יום למחרת ויסופקו תוך 3-6 ימי עסקים.           
  12. ייתכנו עיכובים בזמן האספקה עבור שטיחים חריגים בגודלם (240\340 ו-300\400).
  13. במקרים יוצאי דופן, בהן תיתכנה טעויות עקב שינויי מלאי או טעויות אנוש, החברה רשאית להציע מוצר חלופי או לזכות את הלקוח, דבר שעלול לגרום לעיכוב במועד האספקה.                        
  14. במידה והשליח ייצור קשר סמוך למועד האספקה והלקוח לא יהיה זמין או לחילופין לא יהיה נוכח לקבל את הזמנתו, יידחה מועד האספקה בהתאם.
  15. במידה ותרצו שהשליח ישאיר את המשלוח ליד הדלת, יש לעדכן בכך את השליח. במקרה זה, החברה לא תהא אחראית לכל נזק ו\או אובדן או נזק עקיף או תוצאתי אחר מסוג שהוא שיגרמו למשלוח כתוצאה מכך.
  16. במידה וברצונכם להחליף שטיח - שירות החלפה לא יחול על אספקה מהיום למחר.
  17. השליח ייצור קשר טלפוני על מנת לתאם את הגעתו, לכן מומלץ לשמור על זמינות במספר הטלפון אשר נמסר בעת ביצוע ההזמנה.  
  18. חברת השטיח האדום לא תהיה אחראית לעיכובים באספקת המוצרים כתוצאה מאירועים שאינם בשליטתה, כדוגמת שביתות, תקלות, עיכובים, שביתות בחברת שליחויות, מלחמה, פעולות איבה או כוח עליון כמו גם כתוצאה מתקלות במערכת המחשוב, במערכות הטלפונים, בשירות הדואר האלקטרוני ו/או במערכות תקשורת אחרות שיפגעו בהשלמת תהליך הרכישה.

*חשוב לשים לב למועד האספקה המצוין בעמוד המוצר. בשטיחים המוגדרים כ"הזמנה מיוחדת" או "הזמנה מוקדמת" אנו מייצרים את השטיח במיוחד עבורך, ועל כן מועד האספקה ארוך יותר ומותאם ליום ביצוע ההזמנה, ולזמן הייצור והשילוח. 

*** עקב המצב הבטחוני והוראות פיקוד העורף - החל מיום ראשון 15.10.23 ועד להודעה חדשה פריסת הישובים באזור הצפון ויישובי העוטף מוגבלת, ניתן להתעדכן מול שירות הלקוחות 3076*.

מעודכן ליום 06.03.24