שאלות נפוצות

שאלות בנוגע להזמנה

יש לך שאלות לגבי ההזמנה?
מזמינים אותך להציץ כאן

הרכישה באתר פשוטה ונוחה. בכל עמוד מוצר תוכלו לבחור את השטיח במידה המבוקשת ולהקליק על כפתור “הוסף לסל”. בלחיצה על האייקון עגלת הקניות מצד ימין למעלה תוכלו לראות את כל הפריטים שהוספתם לסל הקניות. כעת נותר רק להקליק על כפתור “תשלום” ולבצע את הרכישה


באתר מחכה לך טכנולוגיה
חדשנית אשר מאפשרת לגלות כיצד ייראה השטיח שבחרת אצלך בבית.

עלייך רק לצלם את החדר, להעלות לאתר, לבחור שטיח
ומידה ומבוקשת ולהקליק על כפתור “הדמיה בחדר שלי”.  למעבר להדמיה לחץ כאן

אהבת? עכשיו נותר רק להוסיף את השטיח לסל הקניות
ולסיים את הרכישה



ברכישה עד 500 ₪ ניתן
לפרוס עד 3 תשלומים ללא ריבית,

בקנייה מעל 500 ₪ יש אפשרות לפריסה של עד 12 תשלומים
ללא ריבית



כן. עלייך להודיע על ביטול
העסקה באמצעות טלפון או בדוא”ל וזאת בתנאי שביטול העסקה ייעשה תוך 14 ימים מביצוע
הרכישה



זמן האספקה הינו עד 3 ימי
עסקים מרגע ביצוע ההזמנה. למעט ישובים מרוחקים. 

יום ההזמנה אינו נחשב יום עסקים. 

יתכנו גם עיכובים באספקה באיזורים נקודתיים ומרוחקים
בשל מדיניות חברת השליחויות,

או עקב עיכובים הנגרמים על-ידי צדדים שלישיים



אנחנו עושים את כל
המאמצים בכדי לספק את המוצרים בזמן המהיר ביותר, לכן, על מנת להתקדם עם ההזמנה,
נשלח אלייך לבינתיים רק מוצר אחד. בכל מקרה, על מנת שנוכל לספק תשובות מדויקות אנו
מזמינים אותך ליצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו תוך כדי ציון מספר ההזמנה שלך ונבצע
בדיקה של ההזמנה.


עבורנו, שביעות רצון הלקוח היא לפני הכל. אם רכשת אחד מהשטיחים באתר והתחרטת,
מכל סיבה שהיא, נעניק לך החזר כספי מלא בהחזרת המוצר, תוך חיוב בדמי משלוח בלבד



שאלות בנושא מוצרים

החזון שלנו הוא לספק
שטיחים מרהיבים באיכות גבוהה ובמחיר מעולה.
הנה כמה שאלות נפוצות לגבי המוצרים שלנו.

יש להסיר את כיסוי
הפלסטיק בזהירות, על ידי חיתוך אחד הקצוות באמצעות מספריים.

לאחר מכן יש להוציא את השטיח מהאריזה, להסיר את מגני
השטיח הנמצאים בקצוות, לחתוך ולהסיר את סרט הדבק המלופף סביב השטיח.

לאחר שהוצאת את השטיח מהאריזה,
יש לפרוש אותו על גבי הרצפה וליישר כל קמט באופן ידני,

או באמצעות דריכה בכפות הרגליים, תוך הפעלת לחץ על
כל פני השטח של השטיח

למדריך המלא לניקוי
ושמירה על השטיח שלך, לחצו
כאן




כן. מדובר במוצר בטיחותי שאנחנו
ממליצים למקם תחת לכל שטיח בכדי לשמור עליו במקומו ולמנוע החלקה. בנוסף, המשטח
עשוי בד נושם המסייע להאריך את חיי השטיח



במקרים בהם יש צורך
באחסון של השטיח למשך תקופה ממושכת, יש לגלל אותו ולעטוף בניילון.
לאחר מכן יש
להכניס פנימה חומר מונע עש ולאטום את השקית, תוך חירור מספר חורים בכדי לאפשר
לשטיח לנשום. יש לאחסן את השטיח במקום יבש ומוצל



התמונות באתר הינן להמחשה בלבד ובמקרים מסוימים קיים הבדל בין אופן התצוגה באתר לבין השטיח במציאות.







ברוב המקרים השטיח תואם
בדיוק למידות ההזמנה, אך לעיתים נדירות תיתכנה סטיות קלות במידות המוצר.







נשירה היא כאשר סיבים
קטנים של השטיח משתחררים החוצה. במקרים מסוימים ייראה כאילו הרבה סיבים נשרו אבל
למעשה זהו מצב נורמלי כשמדובר בשטיח חדש, כשבתוך מספר חודשים הסיבים אמורים לשקוע ולהתקבע



שאלות בנוגע להחזרה

שאלות בנוגע להחזרה

אנחנו כאן כדי לעזור
לך למצוא את השטיח המושלם עבור הבית שלכם.
הזמנת שטיח ולא התחברת? נשמח לסייע!

חברת השטיח האדום אינה גובה דמי ביטול! במידה והחלטת לבטל את ההזמנה בשל אי התאמה או כל סיבה אחרת, תחוייב/י בעלות משלוח של 50 ₪ עבור כל מוצר ולכל כיוון.

בהצגת חשבונית וכשהשטיח נמצא
באריזתו המקורית. באפשרותנו לספק שירות בתשלום של שליחה והחזרה של המוצר לכל כיוון.



עלייך להודיע על ביטול העסקה באמצעות טלפון או בדוא”ל וזאת בתנאי שביטול העסקה ייעשה תוך 14 ימים מביצוע הרכישה. לא ניתן לקבל החזר כספי לאחר 14 ימי עסקים. במידה ולא נעשה שימוש בשטיח, ניתן יהיה להחזיר את המוצר תוך חודש ימים ולהישאר בזכות לרכישה הבאה בחנות. לא ניתן להחזיר מוצר שנעשה בו שימוש. לא ניתן לבטל רכישה של משטח נגד החלקה או של שטיחים שיוצרו בהזמנה אישית.
למדיניות משלוחים והחזרות

שאלות בנושא משלוחים

הזמן שעובר בין רגע ביצוע ההזמנה שלך לרגע השילוח לא חייב להיות תעלומה.
הנה כמה שאלות נפוצות שיעזרו לך לקבל את כל המידע בנושא.

זמן האספקה הינו עד 3 ימי עסקים מרגע ביצוע ההזמנה.
יתכנו גם עיכובים באספקה באיזורים נקודתיים ומרוחקים בשל מדיניות חברת השליחויות
או עקב עיכובים הנגרמים על-ידי צדדים שלישיים.
למדיניות משלוחים והחזרות

אנחנו שולחים שטיחים לכל רחבי הארץ. ניתן לבצע הזמנה ולקבל את השטיחים עד פתח הבית תוך 3 ימי עסקים.
למעט ישובים מרוחקים. יום ההזמנה אינו נחשב יום עסקים
יתכנו גם עיכובים באספקה באיזורים נקודתיים ומרוחקים בשל מדיניות חברת השליחויות או עקב עיכובים הנגרמים על-ידי צדדים שלישיים

לא! המשלוח הוא לגמרי חינם כחלק מהשירות אותו אנו מעניקים ללקוחותינו.