מדיניות ביטולים החלפות והחזרות
חברת השטיח האדום- ייבוא שטיחים בע"מ ח.פ. 515713212 (להלן: "החברה") פועלת בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ"א-1981, בכל הנוגע לביטול עסקה, החלפות ו/או החזרות מוצרים, כמפורט להלן.
-
ביטול עסקה מצד הלקוח
1.1 ביטול עסקה, שלא עקב פגם במוצר או אי-התאמה, ייעשה בכפוף להודעת ביטול מצד הלקוח והצגת קבלה/חשבונית מס/חשבונית מס קבלה בתוך 14 ימים ממועד קבלת המוצר או ממועד קבלת הודעת אימות עם פרטי ההזמנה כנדרש על פי החוק, לפי המאוחר מביניהם ובתנאי שהמוצר תקין, לא נפגם ולא נעשה בו שימוש.
1.2 הודעת ביטול תכלול את שם הלקוח ותעודת הזהות שלו, פרטי העסקה וחשבונית קבלה ותימסר על ידי הלקוח באמצעות הודעת דוא"ל לכתובת service@carpetshop.co.il, או באמצעות טופס הפנייה המקוון באתר החברה https://www.carpetshop.co.il/pages/contact-us או באמצעות מספר הטלפון 3076*.
1.3 החברה תבטל את החיוב בגין העסקה וזאת בתוך 7 ימי עסקים ממועד ביטול העסקה.
1.4 החזרת מוצר עקב ביטול עסקה תעשה כשהוא ארוז (בהתאם להוראות מסמך מדיניות זה) לכל אחד מסניפי החברה שכתובתם מופיעה באתר החברה. במידה ואין באפשרות הלקוח להחזיר את המוצר לאחד מסניפי החברה באופן עצמאי, החברה תגבה מהלקוח עלות משלוח.
1.5 ביטול עסקה עקב פגם במוצר ייעשה בכפוף להודעת ביטול מצד הלקוח והצגת חשבונית העסקה בתוך 14 ימים ממועד קבלת המוצר או ממועד קבלת הודעת אימות עם פרטי ההזמנה, לפי המאוחר מביניהם. במקרה כזה לא ייגבו דמי משלוח או דמי ביטול מהלקוח. לחילופין, רשאי הלקוח לקבל זיכוי לרכישתו הבאה או להחליף את המוצר במוצר זהה או במוצר אחר בעל ערך כספי דומה, וזאת כאשר הוא מוותר על זכותו להשבת תמורה בגין ביטול עסקה.
1.6 מימוש זיכוי אפשרי בסניפי החברה / בעסקאות טלפוניות בלבד (לא ניתן לממש זיכוי באתר החברה).
1.7 מודגש כי לא תתאפשר ביטול עסקה לגבי מוצרים שיוצרו או הוזמנו בהתאמה אישית עבור הלקוח, לרבות משטחים נגד החלקה שהינם מוצרים שנחתכים ומותאמים למידות לפי בקשת הלקוח.
1.8 החזרת מוצר אחרי פתיחתו תעשה באריזתו המקורית או באריזה אטומה שלא נופלת באיכותה מהאריזה המקורית. לא יתאפשר זיכוי או החלפה עבור מוצר שיוחזר ללא אריזה.
2. תנאים לביצוע החלפה/החזרה
ניתן להחליף/להחזיר את המוצר לכל אחד מסניפי החברה בהתאם לכללים הבאים:
2.1 הצגת קבלה, חשבונית מס קבלה או הזמנה המעידים על ביצוע העסקה.
2.2 החזרת מוצר תתבצע תוך 14 ימים מיום קבלת המוצר.
2.3 אישור מטעם מעבדת החברה כי לא נעשה שימוש במוצר והוא ללא פגם ו/או לכלוך. חשוב לציין, מוצר שהוחזר יועבר לבדיקה במעבדת החברה.
2.4 ניתן לבצע החלפה/החזרת מוצרים בימי א'-ה' בלבד בכפוף לשעות פעילות הסניף.
2.5 לא תתאפשר החלפה / החזרת מוצרים בימי ו', שבת וערבי חג, ימי שבתון, חגים ומועדי ישראל. למידע על סניפי החברה לחצו כאן
3. עלויות ביטול עסקה
3.1 עסקה שבוטלה ע"י הלקוח, תזכה את הלקוח בזיכוי כספי בגובה התמורה ובניכוי דמי משלוח (ככל שישנו).
3.2 עסקה שבוטלה ע"י הלקוח עקב פגם או אי התאמה בין המוצר שהוזמן לבין זה שהתקבל, או אי אספקת המוצר במועד שנקבע, תזכה את הצרכן בזיכוי מלא.
3.3 התמורה תוחזר במועד ביטול העסקה ככל שניתן או במועד הקרוב ביותר למועד הביטול ולא יאוחר מ-7 ימי עסקים מיום ביטול העסקה, בכפוף כאמור לאישור החברה כי לא נעשה שימוש במוצר.
3.4 הזיכוי יינתן באותו אופן בו בוצע התשלום:
3.4.1 עבור מזומן יוחזר מזומן או העברה בנקאית לחשבון הלקוח.
3.4.2 אם שולם בכרטיס אשראי יבוטל החיוב, ואם זוכה כבר חשבונה של החברה, תודיע החברה לחברת האשראי על ביטול העסקה והיא תזכה את הלקוח בסכום החיוב.
3.4.3 אם שולם באפליקצית BIT יבוטל החיוב, ואם זוכה כבר חשבונה של החברה, תזכה החברה את הלקוח בסכום החיוב בתיאום עם הלקוח ובאמצעות העברה בנקאית.
4. אחסנה
לא ניתן לבטל עסקת שטיח שנמצא באחסנה, אם עברו 14 ימים מיום אחסנתו.
5. ואם לא רוצים לצאת מהבית?
אנו מאפשרים החזרה/החלפה באמצעות איסוף ושילוח מהבית הלקוח, בתשלום דמי הובלה כמפורט:
-
שטיח עד מידה 160*230 בעלות של 85 ש"ח לכיוון
-
שטיח במידה 200*290 ס"מ בעלות 100 ש"ח לכיוון
-
שטיח במידה 240*340 ס"מ בעלות של 150 ש"ח לכיוון
-
שטיח במידה 300*400 ס"מ בעלות של 300 ש"ח לכיוון
מעודכן ליום 23.12.2024