מדיניות ביטולים החלפות והחזרות

1. החלפה/החזרה

ניתן להחליף/להחזיר מוצר בכל אחד מסניפי הרשת בהתאם למפורט להלן: 

1.1 הצגת קבלה, חשבונית מס קבלה או הזמנה המעידים על ביצוע העסקה.

1.2 החלפת/החזרת מוצר תתבצע עד 14 ימים מיום קבלת המוצר או ממועד קבלת פרטי העסקה בכתב, המאוחר מביניהם.

1.3 אישור מטעם מעבדת החברה כי לא נעשה שימוש במוצר והוא ללא פגם ו/או לכלוך. חשוב לציין, מוצר שהוחזר יועבר לבדיקה במעבדת החברה. 

1.4 ניתן לבצע החלפה/החזרה בימים ראשון-חמישי בלבד בכפוף לשעות פעילות הסניפים.

1.5 לא תתאפשר החלפה/החזרה בימי שישי, שבת וערבי חג, ימי שבתון, חגים ומועדי ישראל. 

1.6 במקרה בו לקוח יבחר להחזיר מוצר באמצעות משלוח, יחוייב הלקוח על כיוון הובלה אחד בלבד (עבור החזרת המוצר). לא יגבו דמי משלוח נוספים על המוצר החדש. יודגש כי ניתן להחליף/להחזיר את מוצרי פוזיטיב בסניפי הרשת בלבד (אין משלוח).

1.7 למידע על סניפי הרשת לחצו כאן


2. ביטול עסקה

2.1 ביטול עסקה, שלא עקב פגם במוצר או אי התאמה, ייעשה בכפוף להודעת ביטול מצד הלקוח והצגת קבלה/חשבונית מס/חשבונית מס קבלה תוך 14 ימים ממועד קבלת המוצר או ממועד קבלת הודעת אימות עם פרטי ההזמנה כנדרש על פי החוק, לפי המאוחר מביניהם ובתנאי שהמוצר תקין, לא נפגם ולא נעשה בו שימוש.

2.2 הודעת ביטול תכלול את שם הלקוח ותעודת הזהות שלו, פרטי העסקה וחשבונית קבלה ותימסר על ידי הלקוח באמצעות הודעת דוא"ל לכתובת service@carpetshop.co.il, טופס פנייה מקוון באתר החברה https://www.carpetshop.co.il/pages/contact-us או באמצעות חיוג למספר 3076*.

2.3 החברה תבטל את החיוב בגין העסקה תוך 7 ימי עסקים ממועד ביטול העסקה.

2.4 החזרת מוצר עקב ביטול עסקה תעשה כשהוא ארוז (בהתאם להוראות מסמך מדיניות זה) לכל אחד מסניפי הרשת שכתובתם מופיעה באתר החברה. במידה ואין באפשרות הלקוח להחזיר את המוצר לאחד מסניפי הרשת באופן עצמאי, החברה תגבה מהלקוח עלות משלוח.

2.5 ביטול עסקה עקב פגם במוצר ייעשה בכפוף להודעת ביטול מצד הלקוח והצגת חשבונית העסקה בתוך 14 ימים ממועד קבלת המוצר או ממועד קבלת הודעת אימות עם פרטי ההזמנה, לפי המאוחר מביניהם. במקרה כזה לא ייגבו דמי משלוח או דמי ביטול מהלקוח. לחילופין, רשאי הלקוח לקבל זיכוי לרכישתו הבאה או להחליף את המוצר במוצר זהה או במוצר אחר בעל ערך כספי דומה, וזאת כאשר הוא מוותר על זכותו להשבת תמורה בגין ביטול עסקה. 

2.6 מימוש זיכוי אפשרי בסניפי הרשת/ בעסקאות טלפוניות בלבד (לא ניתן לממש זיכוי באתר החברה).

2.7 מודגש כי לא תתאפשר ביטול עסקה לגבי מוצר שיוצר או הוזמן בהתאמה אישית עבור הלקוח, לרבות משטח נגד החלקה שהינו מוצר שנחתך ומותאם למידות לפי בקשת הלקוח.

2.8 החזרת מוצר אחרי פתיחתו תעשה באריזתו המקורית או באריזה אטומה שלא נופלת באיכותה מהאריזה המקורית. לא יתאפשר זיכוי או החלפה עבור מוצר שיוחזר ללא אריזה.


3. עלויות ביטול עסקה

3.1 עסקה שבוטלה ע"י הלקוח, תזכה את הלקוח בזיכוי כספי בגובה התמורה ובניכוי דמי משלוח (ככל שישנם).

3.2 עסקה שבוטלה ע"י הלקוח עקב פגם או אי התאמה בין המוצר שהוזמן לבין זה שהתקבל, או אי אספקת המוצר במועד שנקבע, תזכה את הצרכן בזיכוי מלא.

3.3 התמורה תוחזר במועד ביטול העסקה ככל שניתן או במועד הקרוב ביותר למועד הביטול ולא יאוחר מ-7 ימי עסקים מיום ביטול העסקה, בכפוף כאמור לאישור החברה כי לא נעשה שימוש במוצר.

3.4 הזיכוי יינתן באותו אופן בו בוצע התשלום:

3.4.1 עבור מזומן יוחזר מזומן או העברה בנקאית לחשבון הלקוח.

3.4.2 אם שולם בכרטיס אשראי יבוטל החיוב, ואם זוכה כבר חשבונה של החברה, תודיע החברה לחברת האשראי על ביטול העסקה והיא תזכה את הלקוח בסכום החיוב. 

4. אחסנה

לא ניתן לבטל עסקת מוצר שנמצא באחסנה, אם עברו 14 ימים מיום רכישת המוצר. 

5. ואם לא רוצים לצאת מהבית?

אנו מאפשרים החזרה/החלפה באמצעות איסוף ושילוח מהבית הלקוח, בתשלום דמי הובלה כמפורט:  

  1. שטיח עד מידה 160*230 בעלות של 85 ש"ח לכיוון

  2. שטיח במידה 200*290 ס"מ בעלות של 100 ש"ח לכיוון

  3. שטיח במידה 240*340 ס"מ בעלות של 150 ש"ח לכיוון

  4. שטיח במידה 300*400 ס"מ בעלות של 300 ש"ח לכיוון

  5. פופים בעלות של 100 ש"ח לכיוון

 

מעודכן ליום 07.07.25