מדיניות משלוחים
1. מדיניות החברה
1.1 קבוצת הום קמעונאות בע"מ ח.פ. 515713212, המחזיקה במספר מותגים (להלן: "החברה"), פועלת כמיטב יכולתה כדי לספק את המוצרים בפרק הזמן הקצר ביותר, ככל שניתן.
1.2 אנו מאפשרים משלוח חינם עד הבית בקניה בסך מעל 199 ש"ח. בקניה מתחת ל-199 ש"ח, עלות המשלוח עד הבית היא 29.9 ש"ח.
2. זמני אספקה
2.1 זמני אספקה לשטיחים עד 4 ימי עסקים. זמני אספקה לפופים עד 30 ימי עסקים.
2.2 זמני אספקה מחושבים החל ממועד קבלת אישור העסקה מחברת האשראי או שירות התשלומים המקוון, המאוחר מביניהם (ימי עסקים בלבד), או במועד אחר שצוין בהזמנה (לרבות מועדי אספקה ייחודיים בהזמנות מסוג "הזמנה מיוחדת" ו/או "הזמנה מראש" אשר יעודכנו על ידי החברה ויוצגו ללקוח במסגרת אישור ההזמנה).
2.3 המשלוח יסופק בהתאם לתנאי האספקה של חברת השליחויות, אזורי החלוקה ובתיאום עם הלקוח.
2.4 יודגש כי ימי שישי-שבת, ימי שבתון, ערבי חג, חגים ומועדי ישראל אינם נחשבים ימי עסקים.
2.5 הזמנה שבוצעה אחרי השעה 12:00 תועבר לטיפול ביום העסקים הבא.
2.6 זמני האספקה אינם חלים על מוצרים שאזלו מהמלאי.
2.7 ייתכנו עיכובים בזמני האספקה עבור מוצרים חריגים בגודלם (240\340 ו-300\400).
2.8 השירות תקף לאזורי החלוקה שבין קרית גת לזכרון יעקב.
2.9 יכול להיות עיכוב נוסף ישובים שהוגדרו ע"י חברת השליחויות כיישובים מרוחקים וכן יישובים מעבר לקו הירוק, בקעת הירדן, הערבה ואילת. לרשימת היישובים המרוחקים
3. תיאום מועד אספקה
3.1 חשבונית מס ירוקה תישלח באמצעות הודעת SMS במעמד אריזת המוצרים והכנתם למשלוח.
3.2 תיאום מועד אספקה מתבצע ע"י שליח מטעם חברת השליחויות.
3.3 במידה ותרצו לשנות את כתובת המשלוח, מועד האספקה יידחה בהתאם לעדכון שירות הלקוחות. שינוי כתובת לאחר מסירת המשלוח לחברת השליחויות כרוך בתשלום. לשינוי כתובת יש ליצור עם שירות הלקוחות בוואטסאפ 077-972-5055 או בטלפון 3076*.
3.4 השליח ייצור קשר טלפוני על מנת לתאם את הגעתו, לכן מומלץ לשמור על זמינות במספר הטלפון אשר נמסר בעת ביצוע ההזמנה.
3.5 במידה והשליח ייצור קשר סמוך למועד האספקה והלקוח לא יהיה זמין או לחילופין לא יהיה נוכח לקבל את הזמנתו, יידחה מועד האספקה בהתאם.
3.6 במידה ותרצו שהשליח ישאיר את המשלוח ליד הדלת, יש לעדכן בכך את השליח. במקרה כזה, החברה לא תישא באחריות לכל נזק ו/או אובדן ו/או נזק עקיף ו/או נזק תוצאתי אחר מכל סוג שהוא שיגרמו למשלוח.
3.7 במידה ואין ביכולתה של חברת השליחויות לבצע את המשלוח עד לכתובת המשלוח מכל סיבה שהיא, החברה תודיע לך על כך ותפעל למציאת פתרון חלופי המקובל על הצדדים.
3.8 החברה לא תישא באחריות לעיכובים באספקת המוצרים כתוצאה מאירועים שאינם בשליטתה, כדוגמת שביתות, תקלות, עיכובים, שביתות בחברת שליחויות, מלחמה, פעולות איבה ו/או כוח עליון כמו גם כתוצאה מתקלות במערכת המחשוב, במערכות הטלפונים, בשירות הדוא"ל ו/או במערכות תקשורת אחרות שיפגעו במהלך השלמת תהליך הרכישה.
3.9 במקרים יוצאי דופן, בהן תיתכנה טעויות עקב שינויי מלאי או טעויות אנוש, החברה רשאית להציע מוצר חלופי או לזכות את הלקוח, דבר שעלול לגרום לעיכוב במועד האספקה.
3.10 במקרה בו סופק מוצר עם נזק או פגם, ללקוח עומדים עד 3 ימים ממועד קבלת המוצר על מנת לדווח על הנזק או הפגם.
3.11 חשוב לשים לב למועד האספקה המצוין בעמוד המוצר. במוצרים המוגדרים כ"הזמנה מיוחדת" או "הזמנה מוקדמת" אנו מייצרים את המוצר במיוחד עבורך, ועל כן מועד האספקה ארוך יותר ומותאם ליום ביצוע ההזמנה, לזמן הייצור ולמועד האספקה.
3.12 פריטים שנמצאים באחד מסניפי החברה ולא נמצאים במרלו"ג (עקב מלאי מצומצם) יסופקו עד 6 ימי עסקים.
מעודכן ליום 14.07.25