הצהרת נגישות

הצהרת נגישות

חברת השטיח האדום – ייבוא שטיחים בע”מ, ח.פ 515713212 משדרות יוסף לישנסקי 10, ראשון לציון מפעילת אתר בכתובת: https://www.carpetshop.co.il  להלן ("האתר"), 
רואה חשיבות רבה במתן שירות שוויוני לכלל הלקוחות ובשיפור השירות הניתן ללקוחות עם מוגבלות.

מבוא

האינטרנט מהווה כיום את המאגר הגדול ביותר לחופש המידע עבור כלל המשתמשים, ומשתמשים בעלי מוגבלויות בפרט. ככזה, אנו שמים חשיבות רבה במתן אפשרות שווה לאנשים עם מוגבלות לשימוש במידע המוצג באתר, ולאפשר חווית גלישה טובה יותר.

אנו שואפים להבטיח כי השירותים הדיגיטליים יהיו נגישים לאנשים עם מוגבלויות, ועל כן הושקעו משאבים רבים להקל את השימוש באתר עבור אנשים עם מוגבלויות, ככל האפשר, מתוך אמונה כי לכל אדם מגיעה הזכות לחיות בשוויון, כבוד, נוחות ועצמאות.

הנגשת אתר זה בוצעה על ידי חברת הנגשת אתרים - "נגיש בקליק"

אתר האינטרנט עומד , ככל האפשר, בדרישות תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), התשע"ג 2013.

התאמות הנגישות בוצעו עפ"י המלצות התקן הישראלי (ת"י 5568) לנגישות תכנים באינטרנט ברמת AA ומסמך WCAG 2.0 הבינלאומי.

האתר מספק מבנה סמנטי עבור טכנולוגיות מסייעות ותמיכה בדפוס השימוש המקובל להפעלה עם מקלדת בעזרת מקשי החיצים , Enter ו Esc- ליציאה מתפריטים וחלונות.

לשם קבלת חווית גלישה מיטבית עם תוכנת הקראת מסך, אנו ממליצים לשימוש בתוכנת NVDA העדכנית ביותר

אחריות השימוש והיישום באתר חלה על בעלי האתר ו/או מי מטעמו לרבות התוכן המוצג באתר בכפוף ולתנאי השימוש בתוכנה.

כיצד עובדת ההנגשה באתר?

אתר זה מופעל על ידי תוכנת הנגשה של חברת "נגיש בקליק" ומופעלת באמצעות שרת הנגשה ייעודי. התוכנה מאפשרת לאתר להיצמד להנחיות לנגישות תכנים באינטרנט WCAG 2.1 לרמה AA. התוכנה כפופה לתנאי השימוש של היצרן.

באתר מוצב תפריט הנגשה. לחיצה על התפריט מאפשרת פתיחת כפתורי ההנגשה. לאחר בחירת נושא בתפריט יש להמתין לטעינת הדף.

התוכנה פועלת בדפדפנים הפופולריים: Chrome, Firefox, Explorer 10+, Safari, Opera.

הסדרי נגישות מבנים

להלן הסדרי הנגישות הקיימים במרכז קבלת הקהל הממוקמים בכל סניפי הרשת:
ראשון לציון: רח’ לישנסקי 10, ראשון לציון קומה 1
.
נתניה: רח' מפי 1, נתניה.
בני ברק: רח' הלח"י 9, בני ברק.
ירושלים: רח' האומן 14, מרכז בנית, ירושלים.

קיימות חניות נכים בסמוך לחנויות וחניונים ממול כולל לרכב גבוה.
קיים רצף גישה מהחניה דרך הכניסה למרכז קבלת הקהל ועד לקבלת השירות.
קיימות עמדות נגישות לקבלת שירות במרכז קבלת 
קהל.
קיימים שלטי זיהוי והכוונה.
מותרת כניסה למרכז קבלת הקהל לחיית שירות המיועדת לסייע לאדם עם 
מוגבלות.
במקרה הצורך, ניתן לפנות לנציגי השירות בעמדות כדי לקבל סיוע במילוי טפסים
.

שירות לקוחות נגיש

הדרכות עובדים לשירות נגיש – מתקיימות הדרכות להכרת תחום הנגישות, יצירת מודעות בקרב העובדים והקניית כלים מעשיים למתן שירות נגיש. מוקד טלפוני נגיש – המענה הקולי הונגש כך שהמידע מועבר בשפה ובצורה ברורה.

 

עם זאת, בכל בעיה או תקלה נבקשכם לפנות ל”רכז הנגישות” של החברה מר יוגב ברעם, טלפון: 072-2214963, דוא”ל: yogev@carpetshop.co.il

 

תאריך עדכון אחרון: 21/11/2021