מדיניות משלוחים (ישן עד 17.10.23)

אנו מאפשרים משלוח חינם עד הבית בקניה מעל 199 ש"ח. בקניה מתחת ל-199 ש"ח, עלות המשלוח עד הבית הינה 29.9 ש"ח.

מדיניות אספקה מהיום למחר

ימסרו ביום שני

מועד הזמנה

מועד מסירה לשטיחים הזמינים במלאי*

הזמנות שיתבצעו בימים א'- ד' עד השעה 12:00

ימסרו ביום למחרת

הזמנות שיתבצעו ביום חמישי עד 12:00

ימסרו ביום ראשון

הזמנות שיתבצעו במהלך הימים שישי-שבת

 

ימסרו ביום שני

הזמנות שיתבצעו לישובים שאינם במסגרת שירות אספקה מהיום למחר

ימסרו עד שלושה ימי עסקים, מיום לאחר ביצוע ההזמנה, לשטיחים הזמינים במלאי*

 

אזורי אספקה 

עקב המצב הבטחוני והוראות פיקוד העורף - החל מיום ראשון 15.10 ועד להודעה חדשה לא יסופקו משלוחים לאזורים/יישובים הבאים:

  • אזור הצפון - מטולה, מנרה, מרגליות, משגב עם, יובל, כפר גלעד, שניר, עגר,דן,דפנה, מעין ברוך,  הגושרים, שאר יישוב,יפתח, רמות נפתלי, דישון, מלכיה, אביבים, יראון, ברעם, דובב
  • אזור הדרום - יישובי עוטף עזה
  1. השירות תקף לאזורי החלוקה שבין קרית גת לזכרון יעקב.
  2. ישובים שהוגדרו ע"י חברת המשלוחים כישובים מרוחקים וישובים מעבר לקו הירוק, הבקעה, הערבה ואילת לא נכללים באספקה של יום למחרת, אותן הזמנות יסופקו תוך 3-6 ימי עסקים. לרשימת היישובים המרוחקים
  3. הזמנות שיתבצעו אחרי השעה 12:00 יעברו לטיפול ביום העסקים הבא.
  4. אספקה החל מרגע אישור ההזמנה בחברת האשראי, בימי עסקים בלבד (ימים א'- ה'). ערבי חג, ימי ו' ,שבת וחגים אינם נחשבים ימי עסקים.
  5. במעמד אריזת המוצר תשלח בהודעת SMS חשבונית מס' ירוקה , תיאום השליחות מתבצע ע"י השליח בסמוך לאספקה. 
  6. במידה ותרצו לשנות את כתובת המשלוח מועד האספקה יידחה בהתאם לעדכון שירות הלקוחות, שינוי כתובת לאחר מסירת המשלוח לחברת השליחויות כרוך בתשלום.

**** לשינוי כתובת יש ליצור עם שירות הלקוחות בימים א׳-ה׳ בין השעות 8:30 - 16:00  בוואטסאפ 077-972-5055 או בטלפון 3076*.

  1. פריטים שנמצאים באחד מסניפי הרשת ולא נמצאים במרלו"ג (עקב מלאי מצומצם) לא נכללים באספקה של יום למחרת ויסופקו תוך 3-6 ימי עסקים.           
  2. עבור שטיחים חריגים בגודלם (240\340 ו 300\400) ייתכן עיכוב קל בזמן האספקה.
  3. במקרים יוצאי דופן יתכנו טעויות עקב שינויי מלאי או טעויות אנוש, החברה רשאית להציע מוצר חלופי או לזכות את הלקוח, דבר שעלול לגרום לעיכוב במועד האספקה.                        
  4. במידה והשליח ייצור קשר סמוך למועד האספקה והלקוח לא יהיה זמין או לחילופין לא יהיה נוכח לקבל את הזמנתו, יידחה מועד האספקה.
  5. במידה ותרצו שהשליח ישאיר את המשלוח ליד הדלת, יש לעדכן בכך את השליח. במקרה זה החברה לא תהא אחראית לכל נזק ו\או אובדן או נזק עקיף או תוצאתי אחר מסוג שהוא שיגרמו למשלוח כתוצאה מכך.
  6. במידה וברצונכם להחליף שטיח - שירות החלפה לא יחול על אספקה מהיום למחר.

השליח ייצור עמך קשר טלפוני על מנת לתאם את הגעתו, לכן מומלץ לשמור על זמינות במספר הטלפון אותו מסרתם בעת ביצוע ההזמנה.  

חברת השטיח האדום לא תהיה אחראית לעיכובים באספקת המוצרים כתוצאה מאירועים שאינם בשליטתה, כדוגמת שביתות, תקלות, עיכובים, ו/או שביתות בחברת שליחויות, מלחמה, פעולות איבה או כוח עליון כמו גם כתוצאה מתקלות במערכת המחשוב, במערכות הטלפונים, בשירות הדואר האלקטרוני ו/או במערכות תקשורת אחרות שיפגעו בהשלמת תהליך הרכישה.

*חשוב לשים לב למועד האספקה המצוין בעמוד המוצר, בשטיחים המוגדרים כ"הזמנה מיוחדת" או "הזמנה מוקדמת" אנו מייצרים את השטיח במיוחד עבורך, ועל כן מועד האספקה ארוך יותר ומותאם ליום ביצוע ההזמנה, ולזמן הייצור והשילוח. 

**ימי עסקים – ימים א' עד ה', לא כולל ימי שישי ושבת, חגים, ימי שבתון ומועדי ישראל (ט' באב אינו נחשב כיום עסקים).

*** עקב המצב הבטחוני והוראות פיקוד העורף - החל מיום ראשון 15.10 ועד להודעה חדשה לא יסופקו משלוחים ליישובים הבאים:

מטולה, מנרה, מרגליות, משגב עם, יובל, כפר גלעד, שניר, עגר,דן,דפנה, מעין ברוך, הגושרים, שאר יישוב,יפתח, רמות נפתלי, דישון, מלכיה, אביבים, יראון, ברעם, דובב.