יש לכם שאלות? לנו יש את התשובות

הכנו לכם מטה רשימה של שאלות נפוצות מהלקוחות שלנו.

במידה ויש לכם שאלה שלא מופיעה כאן,
אתם מוזמנים ליצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו בטלפון 072-2214963
או במייל [email protected]

 

שאלות בנוגע להזמנה

יש לך שאלות לגבי ההזמנה? מזמינים אותך להציץ כאן.

האם ניתן לבטל את ההזמנה לאחר ביצוע התשלום?

כן. עלייך להודיע על ביטול העסקה באמצעות טלפון או בדוא"ל וזאת בתנאי שביטול העסקה ייעשה תוך 14 ימים מביצוע הרכישה.

תוך כמה זמן המשלוח יגיע אלי?

זמן האספקה הינו עד 3 ימי עסקים מרגע ביצוע ההזמנה.

קיבלתי רק מוצר אחד, איפה שאר המוצרים שהזמנתי?

אנחנו עושים את כל המאמצים בכדי לספק את המוצרים בזמן המהיר ביותר, לכן, על מנת להתקדם עם ההזמנה, נשלח אלייך לבינתיים רק מוצר אחד. בכל מקרה, על מנת שנוכל לספק תשובות מדויקות אנו מזמינים אותך ליצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו תוך כדי ציון מספר ההזמנה שלך ונבצע בדיקה של ההזמנה.

עבורנו, שביעות רצון הלקוח היא לפני הכל. אם רכשת אחד מהשטיחים באתר והתחרטת, מכל סיבה שהיא, נעניק לך החזר כספי מלא בהחזרת המוצר, תוך חיוב בדמי משלוח בלבד.

שאלות בנושא מוצרים

החזון שלנו הוא לספק שטיחים מרהיבים באיכות גבוהה ובמחיר מעולה.
הנה כמה שאלות נפוצות לגבי המוצרים שלנו.

כיצד לפתוח את האריזה?

יש  להסיר את כיסוי הפלסטיק בזהירות, על ידי חיתוך אחד הקצוות באמצעות מספריים.
לאחר מכן יש להוציא את השטיח מהאריזה, להסיר את מגני השטיח הנמצאים בקצוות, לחתוך ולהסיר את סרט הדבק המלופף סביב השטיח.

איך לפרוש את השטיח?

לאחר שהוצאת את השטיח מהאריזה, יש לפרוש אותו על גבי הרצפה וליישר כל קמט באופן ידני,
או באמצעות דריכה בכפות הרגליים, תוך הפעלת לחץ על כל פני השטח של השטיח.

האם אוכל לדעת מתי השטיח שבחרתי חזר למלאי?

ודאי. עלייך רק להזין את כתובת המייל שלך בעמוד המוצר וברגע שהשטיח יחזור למלאי תקבל עדכון מידי.

איך מומלץ לטפל בשטיח?

למדריך המלא לשמירה על השטיח שלך, לחצו כאן

האם כדאי לי לרכוש משטח למניעת החלקה?

כן. מדובר במוצר בטיחותי שאנחנו ממליצים למקם תחת לכל שטיח בכדי לשמור עליו במקומו ולמנוע החלקה. בנוסף, המשטח עשוי בד נושם המסייע להאריך את חיי השטיח.

איך לאחסן את השטיח שלי?

במקרים בהם יש צורך באחסון של השטיח למשך תקופה ממושכת, יש לגלל אותו ולעטוף בניילון. לאחר מכן יש להכניס פנימה חומר מונע עש ולאטום את השקית, תוך חירור מספר חורים בכדי לאפשר לשטיח לנשום. יש לאחסן את השטיח במקום יבש ומוצל.

האם הצבעים כפי שהם נראים באתר הינם מדויקים?

התמונות באתר הינן להמחשה בלבד ובמקרים מסוימים קיים הבדל בין אופן התצוגה באתר לבין השטיח במציאות.

השטיח שלי אינו במידה המדויקת בה הזמנתי אותו, מדוע?

ברוב המקרים השטיח תואם בדיוק למידות ההזמנה, אך לעיתים נדירות תיתכנה סטיות קלות במידות המוצר.

השטיח לא מפסיק להשיר שיער, מה עושים?

נשירה היא כאשר סיבים קטנים של השטיח משתחררים החוצה. במקרים מסוימים ייראה כאילו הרבה סיבים נשרו אבל למעשה זהו מצב נורמלי כשמדובר בשטיח חדש, כשבתוך מספר חודשים הסיבים אמורים לשקוע ולהתקבע.

כדאי לי להפוך את השטיח?

סיבוב של השטיח ב-180 מעלות מדי חצי שנה יבטיח שהשטיח יתבלה באופן שווה מכל צדדיו.

לשטיח שלי יש ריח, זה טבעי?

במקרים מסוימים לשטיחים יש ריח ספיציפי משלהם. הריח הזה אינו רעיל ואמור להיחלש לאחר אוורור של השטיח בחוץ. במקרים אחרים, השטיח נמצא במצב מגולגל ולא הספיק להתאוורר, הריח ייעלם בתוך תקופה של כמה ימים עד מספר שבועות.

שאלות בנוגע להחזרה

אנחנו כאן כדי לעזור לך למצוא את השטיח המושלם עבור הבית שלכם.
הזמנת שטיח ולא התחברת? נשמח לסייע!

במידה ובחרתי להחזיר את המשלוח, האם אחויב בתשלום?

חברת השטיח האדום אינה גובה דמי ביטול! במידה והחלטת לבטל את ההזמנה בשל אי התאמה או כל סיבה אחרת, תחוייב/י בעלות משלוח של 50 ₪ עבור כל מוצר ולכל כיוון.

איך ניתן להחזיר מוצר?

בהצגת חשבונית וכשהשטיח נמצא באריזתו המקורית. באפשרותנו לספק שירות בתשלום של שליחה והחזרה של המוצר לכל כיוון.

מהי מדיניות ההחזרות שלכם?

עלייך להודיע על ביטול העסקה באמצעות טלפון או בדוא"ל וזאת בתנאי שביטול העסקה ייעשה תוך 14 ימים מביצוע הרכישה. לא ניתן לקבל החזר כספי לאחר 14 ימי עסקים. במידה ולא נעשה שימוש בשטיח, ניתן יהיה להחזיר את המוצר תוך חודש ימים ולהישאר בזכות לרכישה הבאה בחנות. לא ניתן להחזיר מוצר שנעשה בו שימוש. לא ניתן לבטל רכישה של משטח נגד החלקה או של שטיחים שיוצרו בהזמנה אישית.

שאלות בנושא משלוחים

הזמן שעובר בין רגע ביצוע ההזמנה שלך לרגע השילוח לא חייב להיות תעלומה.
הנה כמה שאלות נפוצות שיעזרו לך לקבל את כל המידע בנושא.

מהו זמן האספקה?

זמן האספקה הינו עד 3 ימי עסקים מרגע ביצוע ההזמנה.

מהו אזור החלוקה שלכם?

אנחנו שולחים שטיחים לכל רחבי הארץ. ניתן לבצע הזמנה ולקבל את השטיחים עד פתח הבית תוך 3 ימי עסקים.

האם המשלוח כרוך בתשלום?

לא! המשלוח הוא לגמרי חינם כחלק מהשירות אותו אנו מעניקים ללקוחותינו.